neděle 8. února 2009

Návrat na Taiwan a čekání na příjezd rodičů!

Jak už jistě mnozí z vás ví, tak jsem se ve čtvrtek večer pořádku vrátil z měsíčního putování po JV Asii. Jsem zdravý, nic mě není, dobírám prášky proti malárii a navíc to vypadá, že jsem tam žádnou malárii nepotkal. Málem jsem sem napsal, že už jsem zpátky doma. Je to vážně super pocit po tom cestování spát pořád ve stejné posteli a mít elektřinu všude okolo sebe :)

Nakonec se ukázalo, že největší problém mě mohl potkat až po mém příletu na letiště do Taipei. Nevzal jsem si s sebou totiž Taiwanskou občanku (ARC) a to se ukázalo pro celníka téměř jako nepřekonatelný problém :) Po menším boji na letišti mě ale nakonec do Taiwanu přeci jen pustili. A jsem Čech, takže je to i bez poplatků :) Jenom jsem se v pátek musel jít nahlásit na imigrační úřad a vše bylo ok.

Do mé fotogalerie jsem již nahrál fotky z posledních dvou týdnů. Takže se můžete podívat. Článek jsem bohužel ještě nenapsal, protože si na něj chci tentokrát vážně udělat více času. Pro ty z Vás, kteří jste moji cestu sledovali podrobněji, tak to vlastně dopadlo skoro přesně podle plánu (mapy), který jsem zde před odjezdem zveřejnil.
Jak jsem již řekl, tak se pokusím o cestování napsat něco více v následujících týdnech. Ano, bohužel na to asi dříve nebude čas, protože mě dneska- asi za 3 hodiny přilétají do Taiwanu rodiče!!! :) Už se nemůžu dočkat a stejně už bych měl pomalu končit, protože kdybych nebyl včas na letišti, tak by se tam cítili asi jako Alenky v říši divů :)

A co tu s rodiči vlastně plánujeme? Já jim chci ukázat nejenom celou Taipei, ale hlavně také celý ostrov. Od středy rána budeme mít na 9 dní vypůjčené auto, tak se nebudeme muset omezovat autobusy :) Udělám jeden velký okruh po Taiwanu. Nejspíš pojedeme na jih po východním pobřeží a zpět na sever po západním. Ale to všechno vlastně ještě naplánujeme a ještě předtím než ve středu ráno vyrazíme, tak vás budu informovat.

Jinak se Vám chci omluvit, že veškeré mé zprávy na blogu z cestování se omezili v podstatě jen na nahlášení pozice a konstatování, že jsem celý a zdravý. Vážně nebyl čas (a docela často i prostředky) abych popisoval naše zážitky po dnech. Ale i kdybych něco zajímavého zapomněl napsat do článku, tak já si to určitě budu pamatovat a s vámi si o tom popovídám potom někdy v ČR nad nějakým dobrým oroseným nápojem :)

Jinak doufám, že ti z Vás, kteří měli zkouškové, tak že ho úspěšně zvládli a teď si také užívají volna! :)

Tak ahooooooj a mě nyní čekají další 2 týdny cestovaní ;)

Žádné komentáře: