čtvrtek 15. ledna 2009

Zdravim z Phenom Phen, hlavniho mesta Kambodzi!!

Ahoj! Tak jsem zase na internetu! Pote, co jsem se pred 2 dny neuspesne pokusil o nahrani fotografii do meho internetoveho alba, tak se mi to nyni konecne podarilo!!! :) Takze se muzete konecne podivat na fotecky, jak se tady s Ester mame a co podnikame!
Rozdelil jsem to pro lepsi orientaci do vice slozek, aby jste si mohli k jednotlivym fotografiim lepe priradit misto, kde jsme je vyfotili.
Vsechny fotky jsou z meho fotaku. Fotografie ze zrcadlovky od Ester do pocitace dneska uz nahratr nezvladnu, ale aspon se mate na co do priste tesit. Opravdu stoji za to.
Jinak nyni jsem v hlavnim meste Kambodzi, v Phenom Phen. Je to tady jeden velky chaos a zmatek, ale to k zivotu v Kambodzi asi patri. Zitra rano se presuneme k chramum v Angkoru. A pozitri na nich stravime cely den. Pote zamirime snad na nejaky ostruvek v Thajsku.
Jeste se vam chci omluvit ze nezvladam popisovat nase cestovani vic podrobneji, ale opravdu na to neni cas. Pokusim se aspon k nejakym zajimavym fotografiim doplnit popisky.
Tak ahooooj!

1 komentář:

Edu řekl(a)...

Nádhera!!! Moc ti přejeme ty krásné zážitky! Chrám v Laosu a bohyni i hory jsme viděli včera v Cestománii! Vzpomínali jsme přitom na tebe a ty jsi tam zrovna byl! Přejeme ti další šťastné putování a foť a foť a foť.