sobota 30. května 2009

Loučení se s Taiwanem ve znamení festivalu dračích lodí

Ahoj! Dnes je sobota, 30. května 2009. A právě mám před sebou necelou poslední hodinku na koleji, kde jsem strávil více méně celý rok. Všechny skříně a poličky jsou již vyklizené a batohy zabalené. Dneska večer v 20:20 odlétám s Ester a s Matějem na Filipíny! :)

A jak jsem tady na Taiwanu strávil poslední týden? Byl takový rozlučkový, ale na druhou stranu utekl neuvěřitelně rychle (vlastně úplně stejně jako celý rok tady). V úterý jsem si šel vyzvednout výsledky z mého kurzu čínštiny- dopadlo to docela dobře :). A ve středu jsem si šel napsat poslední test na NCCU. A začal jsem se pomalu loučit se spolužáky. Ve středu večer jsme zašli na rozlučkovou večeři s asi 20kamarády do all-you-can-eat Pizzerie. Tak jsme se tam neskutečně přejedli :)

Čtvrtek, pátek i dnešek se nese ve znamení druhého největšího státního svátku na Taiwanu (po čínském novém roce). Festivalu dračích lodí! A hlavní událostí festivalu jsou závody dračích lodí na 500 metrů. Jak víte, tak já jsem byl v týmu Čínského jazykového centra a celý květen jsme měli tréninky 3x týdně. Takže jsme byli již všichni pořádně nažhavení na opravdový závod. A ten se konal ve čtvrtek v 14:40. Na březích okolo řeky mohlo být i 10 000 lidí a my jsme byli docela nervózní. Na startu jsme si pořádně zakřičeli a už jsme čekali na pokyny ke startu. Vystartovali jsme docela pomalu a nabrali jsme ztrátu. Ale tu jsme nakonec dotáhli na jednu loď, ale na druhou jsme už neměli. Dojeli jsme druzí ze tří. Ale i to nám stačilo na postup do pátečního čtvrtfinále. Náš čas byl zhruba 2:50. I když jsme postoupili (což byl náš cíl), tak jsme z toho neměli moc dobrý pocit. Vždyť i na tréninku jsme jezdili lépe! Ale to jsme si vynahradili v pátek. Tady je video ze startu našeho pátečního závodu:

Byli jsme již psychicky více v pohodě a celé jsme to odjeli na 100%. I když jsme skončili třetí ze tří, tak jsme byli naprosto spokojeni. Prodali jsme totiž všechno, co jsme za ten měsíc zvládli natrénovat. Na víc jsme neměli. Byli jsme opravdu spokojení! Však se podívejte: :)
Potom jsme si na plácku zahráli americký fotbal, rozloučil jsem se i s celou skvělou partou z Dragon boat týmu a poslední večer jsme zašli s Ester na místo nejstylovější. Na Shilin night Market. Na největší přehlídku všemožného jídla. Tak jsme se opět pořádně najedli. Jak jinak, že :)
No a dnešní den jsem se dobalil. Před odletem na letiště se ještě stavíme za Taiwanskou kamarádku Peggy, u které si nechám obrovský balík věcí, které si s sebou nechci vzít na Filipíny a do Indonésie.

Jen tak pro shrnutí, co mě tady ještě čeká: dnes ve 20:20 odlétám na Filipíny do Manily. 10. Června odlétám z Manily do Indonésie do Jakarty. V Indonésii se 19. Června potkám ve městě Surabaya s Tomaszem (Polsko). A 30. Června odletám z Jakarty zpět do Manily. A z Manily letím 8. Července do Taipei. Ufffff :) Orientujete se v tom? :) Cestovní trasy jsou dané jen velmi předběžně a tak vás o nich budu informovat průběžně zde :)

Tak se mějte všichni moc a moc pěkně a já se během cestování pokusím sem tam nahrát fotky do fotogalerie, tak se sem na ně můžete přijít čučnout!

Ahooooj a děkuju všem za pozitivní reakce ohledně mých posledních článků!!!!

Už se těším na shledání v ČR, Ahoooooj!

Žádné komentáře: