sobota 22. listopadu 2008

Vyrážíme na výlet!

Na Taiwanu je nyní po 6. hodinne ranni... Ja jeste v polospanku tukam do klavesnice na mem notebooku a snazim se psat blog. Mnozi z Vas jsou zrejme jeste porad vzhuru. A ja uz jsem tady o den napred:) Ale proc jsem si dneska tak privstal?Ano! Jak jsem posledne psal, tento vikend bude cestovni :) Za pul hodinky mam sraz s Ester a pojedeme na hlavni nadrazi, odkud nas autobus vezme do mestecka Puli, ktere se nachazi pobliz Sun Moon Lake (Centrální Taiwan). Cesta tam trva skoro 4 hodiny, takze, doufam, ze se v autobuse jeste trosku prospim :) Navrat planuji predbezne na pondelni vecer. Ale pokud bude pekne pocasi a nalada, tak si to mozna protahneme az do utery. Na miste si planujeme bud pronajmout skutr anebo budeme popojizdet autobusy. Zalezi na pocasi. Uz se nemuzu dockat. V te oblasti jsem jeste nebyl, ale hodne jsem o tom cetl a slysel, takze ted jen doufam v aspon ne destive pocasi :)

Uz musim jit! Tak se mejte a jak budu zpet v Taipei, tak se ozvu!
Ps: Omlouvam se tem, kterym jsem neodpovedel na mejly, odpovim se az se vratim.

Žádné komentáře: