čtvrtek 19. března 2009

Největší cyklo veletrh v Asii

Mám tu nyní devět hodin večer a sedím na přednášce z předmětu Cross Border Strategic Alliances :) Ano, dneska je to docela dost nuda a tak jsem se rozhodl napsat něco málo na blog.
Před pár dny jsme se s Exchange studenty domluvili na výletě do Kentingu (NP na jihu ostrova s nejkrásnějšími plážemi). Pojedeme tam na prodloužený víkend od 2. do 5. dubna. V tomto termínu se tam totiž na jedné pláži koná největší hudební festival na Taiwanu. Měly by tam být spousty místních i mezinárodní interpretů. Tak se nyní už všichni těšíme a čekáme, co se z toho vyklube :)

Příští čtvrtek a sobotu budu mít poslední dvě hodiny předmětu, na kterém nyní sedím. Ve čtvrtek máme zkoušku a v sobotu nás čeká prezentace závěrečného projektu. Bude to ještě hodně práce, ale zase bude brzy o jeden předmět méně. Takže příští týden bude ve znamení CBSA :/. Ale potom už budu mít konečně více času a hlavně volné soboty! :)

Tento týden se v Taipei koná největší Cyklo veletrh v Asii. Nemohl jsem tam nejít a Ester navíc získala VIP vstupenky od Italské kanceláře. Takže dveře byly otevřené. Strávili jsme tam dneska zhruba tři hodiny a to jsme viděli asi jen tak třetinu všech vystavovatelů. Nad některými novinkami jsme jen nevěřícně kroutili hlavami, ale většina byla super. Spousta show, představení, exhibicí, testerů nás zabavilo více než dost. Bohužel jsme museli odejít dříve, než jsme chtěli, protože jsem se musel dostavit na tento předmět. A sami vidíte, jak to dopadlo :) Blogově :)…

Už bych měl pomalu přestat bušit do klávesnice, profesor se na mě totiž zvláštně kouká, ale ještě chci pro ty, kteří to ještě neví, napsat ještě jednu věc. Koupil jsem si letenku do Paříže. Od 3. do 19. srpna budu s Davidem, Tomem a Martinem (z gymplu) cestovat po Francii. Moc se na to už těším! Takže to znamená, že se nejpozději 2. srpna musím vrátit z Asie :)) Dělám si srandu, vrátím se určitě dřív, ale ten druhý srpen je nyní takový limit, do kdy musím být nazpět.

Tak se mějte pěkně a já zase napíšu!

Žádné komentáře: