středa 17. prosince 2008

Pomožte prosím: Které antimalarikum na cestování?

Ahoj, všechny předměty se mě už opravdu chýlí ke konci a za chvíli začnu mít v hlavě opět jen cestování :) Vpodstatě poslední těžká zkouška mě čeká příští pondělí večer. Potom už napíši jen 10 stránek do Chinese business in global perspective a mám pro tento semestr padla :)
V dnešním krátkém příspěvku se s vámi chci podělit o dvě věci. Po velkém boji-po 2 hodinách povídání s paní v Thajské a kulturní kanceláři-jsem nakonec uspěl polovičně. Vízum mám, ale jen jednovstupné s tím, že se v Bangkoku pokusím získat nové jednovstupné vízum pro cestování v Laosu a Kambodži. No bude to ještě zajímavé...
Druhá věc je důležitější. Opravdu dnes nemám moc času a tak se to pokusím ztrátit. Tento pátek jsem objednaný do nemocnice s tím, že si nechám předepsat antimalarika. Po dlouhém zvažování jsem se rozhodl pro Doxycycline. Je to vlastne antibiotikum a mel bych to brat denne skoro 7 tydnu. Chci se na vás prostřednictvím mého blogu obrátit s žádostí o pomoc. Pokud je mezi vámi někdo, kdo má s antimalariky zkušenost, tak jestli by se se mnou nemohl spojit a pripadne poradit. Na internetu a od doktoru jsem uz slysel docela hodne, ale vim ze osobni zkusenost, hlavne s vedlejsimi efekty, je k nezaplaceni. Tak vas, prosim, jestli je mezi vami nekdo takovy, tak se se mnou do patku spojte.
Dekuji vam :)
To je pro dnesek vsechno, jeste jednou diky za pomoc a zase brzy ahoj!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vygoogluj Lariam.

Anonymní řekl(a)...

jeden prd lepší než deset doktorů.To říká babička

Borek řekl(a)...

ja jsem na cestach uz dvakrat bral Lariam. Vyhoda je ta, ze je nejlevnejsi a bere se jenom jednou tydne. Na internetu se doctes spoustu hruzystrasnych pribehu o tom, jak maji po nem lidi sebevrazedne sklony a deprese - ja jsem nic takoveho nezaregistroval, akorat jsme se jeste s kamaradem shodli ze jsme po nem vetsinou hur spali a on mel pry obcas nocni muru. Tohle je urcite hodne individualni. Jo a Lariam chutna priserne, takze je potreba rychle polykat a poradne to zapit :)

Jirka řekl(a)...

Ok, nad Larianem jsem take uvazoval, ale ty spousty clanku na internetu me odradili. Napriklad: http://zpravy.idnes.cz/po-exoticke-dovolene-prisla-uzkost-za-vse-pry-mohou-antimalarika-p9d-/domaci.asp?c=A080328_133824_domaci_ban
Rikam si, proc ne Doxycycline, když jedinej vedlejši efekt je citlivejsi kuze? Jasny, blby je ze se to musi brat denne :( Kazdopadne diky moc z pomoc, jeste si o tom vsem dneska popovidam s doktorem a uvidim...
Ahoj!
Ps: Sebevrazedny skolny bych pri cestovani vazne mit nechtel :)

Anonymní řekl(a)...

Jirko, zkus zkontaktovat tohohle pana, email: karel.wolf@setkanicestovatelu.cz , je to cestovatel, procestoval toho uz hodne a myslim, ze by ti mohl dobre poradit nejen ohledne tyhle otazky.mej se pekne, Dominika

Anonymní řekl(a)...

tady jsou vsechny jeho cesty: http://www.kolemsveta.cz/index.php?basket=-1421985&sid=ugg371a4n61auko0p2l8irc6e7&art=805 , myslim, ze ti fakt helpne, Dominika