čtvrtek 4. prosince 2008

NCCU Marathon

V nazvu tohoto clanku je sice Marathon, ale ve skutecnosti se jednalo o zavod dlouhy 6.6km. Na National Chengchi University se každý podzim koná velmi populární zavod. Letosni rocnik se uskutecnil toto pondeli dopoledne. Rano jsem sel se spolubydlicimi(2 z mych 3 spolubydlicich take bezeli) a s Olofem dolu ke sportovnimu hristi, kde mela cela akce zacit. Prisli jsme vcas a tak jsme se zaregistrovali a zacali jsme se protahovat. Schvalne, zkuste si tipnout kolik studentu by se takoveto akce zucastnilo v CR? A kolik tady, na Taiwanu? Pravdou je, ze vetsi motivaci nez zavod samotny pro zdejsi studenty byla loterie po jeho skonceni. V teto loterii totiz kazdy, kdo zavod dokonci, ma sanci zikat nejakou z velmi atraktivnich a hlavne pocetnych cen. O tom ale vice pozdeji. Tohoto zavodu se zucatnilo pres 1000 zavodniku!!! Od profesionalu az po naproste amatery, kteri si trat vlastne jenom prosli. Kdyz uz se cas chylil, ke startu, tak jsem si rikal, jestli jsem se i ja neprishlasil nekam, kam jsem nemel. Uz vic jak mesic jsem nesel behat a tak jsem vazne nevedel, co od zavodu cekat. V 10hodin se po vysvetleni trasy zavodu konala hromadna rozvicka! Nikdy jsem nic podobneho nevidel, to muze byt mozne jenom tady na Taiwanu :) Jedna zenska za rytmu hudby predvedla rozvicku jak ze zakladni skoly a vice jak tisicovka vsech zavodniku to po ni nadsene opakovalo. Jen ja jeste s par studenty ze zahranici jsme nevericne kroutili hlavami, co je vubec mozne :)Pred pul 11 bylo odstartovano. Bezeli jsme pres kampus nasi univerzity k rece. Podel reky jsme dobehli az k Taipeiske ZOO a pak nazpatek. Behem zavodu jsme na dvou nejvzdalenejsich mistech museli ziskat naramek-dukaz toho, ze jsme tama probehli. Do cile jsem dobehl totalne zniceny, ale velmi spokojeny... No a jak to vsechno dopadlo? Ja jsem nakonec dobehl na celkovem 27.miste. Muj cas byl 26:55. V me kategorii, studenti NCCU, jsem dobehl na 6. miste. Takze na me cekalo i podium a nejaka ta cena:) Vsichni zavodnici, co dobehli do 50. mista ziskali pekne univerzitni tricko a 6 nejlepsich v kazde kategorii dostalo jeste neco navic.Ja dostal jsem rucnik :/ Olof za pate misto ksiltovku. Mozna si reknete, ze to je nic moc, ale ony totiz lepsi ceny byly ukryty nekde jinde. Konkretne v loterii pro vsechny, kteri dobehli do cile. No a tak po dobehnuti vsech zavodniku jsme se vsichni usadili na fotbalo hriste a z podia pred telocvicnou probihalo losovani. A co jsme teda mohli vyhrat? Z tech vetsich cen to byly: ipody, notebooky, PlayStationy, 10x horské kolo a prvni cena byla obrovska plazmova televize. V loterii byla dalsi spousta drobnejsich cen. Nemohl jsem verit svym ocim, na co vsechno ma toto Univerzita penize. Ja pevne doufal, cekal jsem na "er bá" (28- moje cislo tiketu) ale bohuzel se na me stesti tentokrat neusmalo. Bylo vsak velmi zajimave sledovat nefalsovanou radost taiwanskych spoluzaku, kdyz vyhrali nejakou z vetsich cen.

Tak takove bylo moje pondelni odpoledne. Behem tohoto tydne jsem se pripravoval na moji pulhodinovou prezentaci do predmetu Chinese Business in Global perspective. Mel jsem to o rece Huai a problemech s ni spojenych. Dozvedel jsem se spoustu zajimavych veci a i vlastni prezentace snad nepatrila k tem nejhorsim...

Tak to je ode me vsechno a pristi clanek bude urcite drive nez za tyden! (tentokrat vazne :)) )
Tak ahoj!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

gratuluju:)

Jirka řekl(a)...

Diky! A kdo jses? :)

Anonymní řekl(a)...

promin, zapomnela jsem svoje heslo, tak se hlasim anonymne a vzdycky se zapomenu podepsat...Dominika z Pha:))A fakt good vysledek!