sobota 20. prosince 2008

Good bye večeře v restauraci WASABI

Dobré ráno. Mám tu sobotu, 7 hodin ráno Taiwanského času. Vyrážím na výlet, tentokráte poprvé organizovaný školou. Studentští ambasadoři připravili výlet asi pro 60 mezinárodních studentů do jednoho z Taiwanských národních parků. Do národního parku soutěsky Taroko. Je to v podstatě nejnavštěvovanější turistická destinace na celém ostrově. Já jsem tam ještě nebyl, protože jsem si to šetřil na tento víkend. No už se nemůžu dočkat. Vyjíždíme za půl hodiny a vracíme se v neděli večer.

A co jsem dělal poslední dny? Ve čtvrtek večer jsme měli rozlučkovou večeři se všemi Exchange studenty. Já jsem tady v podstatě jediný, kdo tu zůstává na celý rok (vyjma studentů z Japonska a z Koreje). Všichni ostatní tu studovali jenom jeden semestr. Večeře se konala v budově Taipei 101. Ve čtvrtém patře v japonské all-you-can-eat restauraci, která se jmenuje WASABI. Oh my god! To byl zase jednou super večer! Nejenom, že se nás tam sešlo opravdu hodně, něco přes 30 studentů, ale také jsme mohli jíst opět úplně všechno, co nás napadlo. Asi nemá cenu (opět) popisovat, co všechno jsme měli možnost jíst, ale jen tak namátkou. Nespočetně druhů sushi, saláty, všemožné mořské potvůrky, grilovanou prasečí kýtu(!), steaky, tradiční japonské polévky, desítky ovocných džusů, ovoce, ke všemu desítky omáček a dochucovadel. Samozřejmě, že neomezená zmrzlina s horkou čokoládou nebo marmeládou nemohla chybět :). Myslím, že jsme si to všichni opravdu užili, rozloučili jsme se. I když se spoustou lidí ještě uvidím, ať už tady v Taipei nebo při cestování, tak takhle pohromadě všichni už asi nikdy nebudeme. Ale jestli jsme se měli nějak rozloučit, tak restaurace WASABI byla správná volba.

Už musím jít pomalu na sraz, ale ještě bych chtěl všem, kteří se mě snažili pomoci s antimalariky, poděkovat. Všechno, co jsem se dozvěděl, jsem ještě jedenkrát prodiskutoval s doktorem a nakonec jsme se rozhodli, pro již zmíněný Doxycycline. Myslím, že by to mělo být v pořádku. Však uvidíme už za skoro 2 týdny! :)

Tak Vám přeji pěkný víkend a na začátku příštího týdne ahoj!

Žádné komentáře: