pátek 12. září 2008

Moje adresa

Pravě se mi do rukou konecne dostala moje adresa. Nemam tuseni, jestli je to spravne. Ale melo by byt. Pokud me nekdo budete chtit neco poslat, tak by jste si tu adresu meli vytisknout a pak ji nalepit na obalku. Je to tu napsane cinsky i anglicky. Mozna by stacilo poslat to jenom anglicky, ale nemuzu vedet jestli by to tady postak rozlouskal. Tak tady to je:

116 台北市文山區指南路二段64

自強九舍 9426

64, Sec. 2, Zhi Nan Rd., 116, Taipei, Taiwan

Zigiang Dorm 9, room: 9426


Takze jeste jednou. Zkopirovat do wordu, vytiknout ve vhodne velikost a nalepit na obalku.


Nemam dnes cas bohuzel na psani neceho delsiho, jenom by jsem chtel rict, ze venku je prave strasna bourka. Tajfun uz je tady. Dest je strasne hlasity, vitr lomcuje okny a ja doufam, ze me bude zitra fungovat elektrina. A nejhorsi je, ze to, co se tu odhrava jiz nyni, je totiz nekolikrat slabsi, nez to, co sem prijde za nekolik hodin...


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

začala jsem taky sledovat blog, Dušánek mi poslal adresu, ať se ti tam všechno moc líbí jako do teď :)
(tajfun bych si teda ale asi odpustila :D
Bára

Jiří Starý řekl(a)...

Zdarec Zizu, teď jsem kouknul asi po týdnu k tobě na blog a tolik novejch článků že ani nevím kdy to budu číst, asi si na to budu muset vyhradit nějakej večer :)
Co jsem zatím stačil přečíst tak super.